söndag 14 april 2013

Weekenden






Söndahh. Sov till halv 12 med finisen och åt mums morris. Åkte och tränade och gick efter det på hotstreching. Oi så skönt de va, hade helt glömt hur relaxing de e! Kom hem och började göra massor skolarbeten, har deadline för tre inlämningsuppgifter imorgon. Har också läst på min finska bok som är på en av bilderna, den är föfan 497 sidor. Har aldrig ens läst en så lång bok på svenska så hur faaaan skall jag komma igenom dendär finska boken med min Invandrar-finska!? Wish me luck med den..

Fick dessutom veta att jag får som 17&18 års gåva av mina gudföräldrar en ring, som jag själv får välja. Gumor och jag skall på dejt om två veckor och då skall vi åka till stan och leta efter "the one". Har länge velat ha en ring jag kan ha på mig varje dag, lixom vardaglig, men ändå med något extra så det här e helt huippu gåva! jeee hihi! (får alltså 17&18 års gåva ren nu eftersom jag nästa år inte är i Finland) oi vad jag älskar födelsedagar, men oi så det känns onödigt att fylla 17, onödigaste året ever..
Imorgon är det måndag och på kvällen skall jag bli intervjuad av min kusin för sin gradu. Hon skriver om att köpa och laga egna produkter på nätet och eftersom jag lagat ganska många Ifolor böcker så vill hon intervjua mej, ska bli jätte kiva o träffa henne igen!  Hoppas ni haft ett skönt veckoslut, det har iallafall jag! 

Just det, igår var det Ella besties födis och den firade vi med att gå till henne med Nicole, Soffi och Anna. Med Anna gav vi henne egenlagade M&M och pätkis cookies, skumppa och två filmer som hon blev jätte glad över. Vi satt runt deras matbord i flera timmar och snaska karkki, cookies och massor frukt. Helt jätte kiva dag, man har allti så roligt med dom flickona. Anyways, grattis i efterskott Galuppi! <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar