fredag 19 april 2013

Shit sån perfekt födelsedag

 Älskar dej fula knas bror. Tvillingar for the win!

















Har without no doubt haft den finaste födelsedagen nånsin. Har fått mer än jag nånsin kunnat önska och fått spendera dagen med de närmaste. Fick en Macbook pro!!!!! Är så glad att jag äntligen fått en egen dator, har nog varit ganska jobbigt att dela med syskonen så jag är lyckligast i världen! Fick massor annat ljuvligt också oioioiii! Scrap booken ni ser på bilderna lagade Soffi till mig. En så otroligt fin gåva. Hon har satsat helt galet, och den blev så perfekt. Har kollat igenom den nu ca fyrtiotretton gånger och det kommer jag fortsätta göra hela livet ut. Shit så fin den e! Fick massor annat ljuvligt också som bl.a egenlagade Levis shorts, middag och leffa ute på stan, och ett jätte fint armband med ett E på av syrran. 

Efter skolan kom alla flickor till mig och vi stekte världens mumsigaste american pancakes som vi åt med sirap och färska jordgubbar. Ute öste regnet ner, men vi hade det mysit inne i vårt kök och pratade i mun på varandra i flera timmar. När alla flickor gått konstaterade mamma bara sånt galet ljud vi hade hållit och att konstigt nog jag hade vari ganska ovanligt tyst! Hahaha svårt att få mun-tur med domdär knasbollarna. Uppskattar så mycket mina fina vänner. Om några veckor får jag spendera ordentlig quality time med dem när de kommer upp till Villan på Norrmark! Can't wait!!

Resten av kvällen så åt vi bara middag med familjen och Elis och hade det skönt. Så perfeekt födelsedag! Idag var jag exakt 45 minuter i skolan och kom sedan hem pga. ingen röst.. Igår kväll bara försvann den mitt i allt och jag har ingen aning varför. Måste få rösten fixad, för idag har vi släktfest här hemma och imorgon skall jag o servera på familjebekants födismiddag! Inte kanske så charmigt att servera skumppa eller nåt med en kraxig kråk röst... Nu måst jag gå och fylla på min te-kopp, have a lovely friday folks! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar