onsdag 24 april 2013

Let her go-Passenger



Igår var det en trög dag. Skoldagen gick i snigelfart men efter skolan tjänade Elis och jag 60€ med att byta däck på två bilar, så de var riktit näjs. Gick ensam på lång promppis efter det i solskenet och oioioi vad jag väntar på sommarn. Resten av kvällen sökte vi efter olika resor med mami till sommarn men jäklar så svårt det är att hitta nåt när vår familj har skilda planer hela J-Ä-V-L-A sommarn. Gick lite småsnopen och la mig igårkväll. 

Idag vaknade jag ovanligt tidigt helt av mig själv. Har fixat mig klart för länge sen och nu har jag en timme tills jag skall åka till skolan. Ganska skönt. Idag skall jag träffa min gummo. Fick av gummo o guffa i 17/18 års gåva en ring, som jag själv får välja, så den skall vi gå och försöka hitta idag. Efter det åker vi till en bar vid Arabia Stranden för att lyssna på min kusin som har keikka. Hon skall sjunga både egna låtar och covers, så det blir spännandeee. På bilderna ser ni mums rahka med banan, äppel, kanel och mustaherukka flingor/pulver om nån råka undra :D.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar