måndag 22 april 2013

När jag bara vill sova och gosa

Skön måndag. kan det stämma? Måndagar är inte riktigt min juttu, men vem tycker om dem egentligen? 

HAHAHHAHAHHAHAH JAG DÖR. Soffi, jag och Ella på lågstadiet.. coola tjejer. trodde vi. 

Har haft en kiva dag med min fina mamma och syster. Vi var i omena och jag kom hem en bikini rikare. Updaterade mitt busskort, fixade grejer från apteket, kollade sportkläder på Stadium och såg på när syrran shoppade loss. Har annors bara chillat hemma resten av kvällen, hoppats på att snart denna jävla flunssa skulle försvinna, har inte tränat på 5 dagar och jag håller på att bli galen. Men hälsa först, så väntar nog tills jag blir ordentligt frisk först, annars kan det gå illa till. Fick idag veta att jag skall på jobbintervju till Mattlidens dagis på torsdag förrästen! Har absolut inga förväntningar men tänker gå ditt med gott humör och ett smile på läpparna och sen får vi se vad som händer. 

Till imorgon har man lovat regn och rusk och jag har absolut inga planer. Känns som om jag nu borde ta min "lediga" dag till att träffa massor kompisar, men egentligen har jag bara lust att ligga under mitt täcke och lyssna på musik och gosa. Vad är mitt feeeel. Nu skall jag iaf krypa ner under två täcken, med fyra dynor, och ta hunden med som tutisällskap. Sounds pretty gooooooos to me, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar