onsdag 3 april 2013

Nytt som hittades till min garderob





 Fick totalt fnatt igår i stan. Så mycket fina saker i alla butiker att man blir alldeles fnittrig. Inne på Zara hade jag typ sjuttioelva plagg jag ville testa, men kön var så lång (de borde verkligen consider att skaffa mera pukukoppin till Alexandersgatans Zara). Så sneakyga var pojkvännen och jag så vi smög in i pojkarnas omklädningsrum. Där var halva kurd släkten i övrevåningen så lite halvskrämmande var det, vill absolut inte va rasistisk men när de är så många, och alla tittar...
Iallafall så passade de knallgula byxorna som jag tittat på perfekt så de fick följa med mig hem. Hittade dessutom slitna ljusblåa korta farkkun som blir så snygeee till brunis ben! Sen ser ni att jag oxo köpte en bikini och en baseball shirt (inte från Zara). oioi plåmssan blev nog tunnare nu.. JUST KIDDING JAG BETALA MED KORT. höhö

Idag var jag exakt 1h och 17minuter i skolan. Skrev bildanalys i konsten och fick sedan gå. Har suttit i tre timmar och snacka kakkamönjä me Emmi och Soffi, men dom försvann för nån stund sedan så nu har jag ingenting o göööra. peta kungen i öööra. hejdå nu skall jag fortsätta göra ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar