lördag 20 april 2013

Trött, hesare, Panda





Smaskiga bilder från igår

Släktfesten igår var jätte lyckad och dunsade först i säng efter 2. Idag vaknade jag täppt som fan men det lättade under dagen, men nu mot kvällen försämrades rösten hela tiden, och just nu kommer det bara ut små patetiska pip ur min mun, INTE KUL. Kvällen spenderades med Anna, Ella och Soffi på Jennys 21-års fest. Där hjälpte vi till med allt möjlit i några timmar och de va jätte kiva! Skulle ha kunna bli där, men min röst och trötthet var inte det charmigaste så jag bestämde mig för att gå hem. Nu ligger jag i sängen med min nya älskade mac och njuter av allt lugn. Nästa veckoslut blir det baila och sista Explorius mötet före jag åker till Spanien. Crazy shitttttt. Moro moro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar