lördag 27 april 2013

16.03

bjuder på en gammal goding från Gothia Cup för 3 år sen 

Lördag idag och tröttheten slog just till. Vaknade tidigt som alltid när jag druckit kvällen innan och bestämde mig för att laga megabreaky för alla i huset. Fyllda croissanter, omelett, små konstiga knackiskorvar som jacce åt typ 100 av, och annat perus som bröd, frukt osv. Det uppskattades massor av storesyster och hennes bf eftersom de var lite trötta från igår. ;)  Jag spenderade iallafall kvällen hos bestie som hade födisfest. Helt jätte rolig kväll, alla var glada, och jag talade mycke med mänskor jag annors inte brukar umgås med hemskt mycket. Ella fick ca 10 skumppaflaskor i gåva så hon behöver iallafall inte skaffa drickor på ett tag så de va ju näjs! Elis och jag dunsade i säng vid halv tre. 

Satt vid mitt skrivbord i 40minuter och försökte skriva enkku essä. Jag skrev mitt namn på pappret och inget mer. Jag vet att kroppen brukar vara död efter en festkväll, men hjärnan också? väfääään hur kan hjärnan vara så tom på ideér?. Gav till slut upp och nu ligger jag som sagt och smågosar i min säng med min älskade mac.  Ikväll har jag lockat med Elis på the host eftersom jag har en leffalippu som går ut den 2 maj, och så slår vi två flugor i en smäll och går och äter till Morrisons före. Blir lugn kväll, eftersom jag imorgon har det sista Explorius get-ready mötet före jag åker. Har ingen aning var det är, eller vilken tid så det måste jag ännu klura ut, men månne det inte fixar sig. Ha en skön lördag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar