torsdag 25 april 2013

LYCKA SÅ MYCKET DET GÅR (+ 100 lyckor till)


Geluk~ Dutch
Bonheur~ French
Glück~ German
Ευτυχία~ Greek
Felicità~ Italian
Felicidade~ Portuguese
Felicidad~ Spanish
Lykke~ Danish

Lykke~Norwegian

Lycka~Swedish

Happiness-English



Shit så lycklig man är. Har idag fått en ny Henry Lloyd jacka för bara 70€ som vi fyndade på deras ystävänmyynnit-sån jävla tur. Råkade gå förbi lite jackor och hittade en fin hallonröd seglingsjacka. Fanns bara i barnstorlekar men hejsanhopsan en av dom passade på mig så jag är en stolt ägare av en ny och fräsch jacka till sommarn!! Min gamla vita har sett sina bästa dagar efter tapper användning i 4 år så vi tänkte att det kanske var dags för en ny. Vi kom dessutom hem med lite annat kul också. 
Någon ring hittade vi inte med gumor i stan idag, men vi fortsätter leta tills vi hittar nån som är "the one". Hittade en som verkligen var perfekt, en guld ring med en sjömans knop. Så jäkla fin men så jäkla dyr att den fick bli kvar i butiken och skämmas. Strosade iallafall omkring i strålande sol i stan och njöt av våren. Hörde dessutom galna Beliebers utanför Kämp. De va rolit. Vi gick och åt middag på La Famiglia och åkte sedan till Arabia på konsert. Kusinen sjöng så otroligt fint, Jag hade goosebumps alla sånger igenom! När jag kom hem fick jag meganajs news, mami och papi har bokat en resa till oss! De hade hittat ett så makee hotell på Kos, och dit åker vi den 2 Augusti. Blir så ljuvligt att åka på resa med bara familjen. Sola, simma och njuuuuuuuta. Oi så bra dag idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar