fredag 5 april 2013

DET SISTA PROVET JAG SKREV UGHACHAGAAA


  

Är så lycklig och relaxed. Sista provet av 8st avklarat idag! Biologin gick mycket bättre än förväntat, och nu är det veckoslut! Skrev provet på lite över 1 timme och väntade sedan i skolan tills tjejjerna blev klara. Vi gick till Paviljongen och åt getost salladen alla fotar och sätter på bloggar och instagram och mums så det var gott! Vi var modiga och satt ute, trots lite halvmulet väder, och det var skönt en stund, men sen blev det nog lite frusit... Ljuvligt iallafall att få prata med mina flickor och jag tar emot weekend med ett leende på mina läppar. Ikväll blir det ändå bara lugn kväll hos Elis, han har laddat den där Tsunami filmen med Ewan Mcgregor i huvudrollen så det är kvällens planer!

Annars har jag absolut nada planer för hela resten av veckoslutet som känns jätte mysko.. Men skall nu bara försöka njuta av all ledighet! Dessutom börjar min sista period i Mattliden på över ett år på tisdag, och Ellensötisen kommer på utbytesperiod!! nada mas, besos y abrazos

1 kommentar: