söndag 19 maj 2013

W33k3nd



Veckoslutets saldo:

Fredag: Lagade cupcakes och middag åt brorsan, spenderade senkvällen hos Uge med vänner, tutigott med Elis

Lördag: Bodyattack, mattaläsande, slötittande på lätkä, promenad i stekhettan med bestie, hela familjen hemma på en lördag kväll, eurovisionen



Söndag: matematik matematik, engelska, matematik, hjälp av elis med matematik, cyklat till stranden i sommarvädret med andra bestie och talat i 2h i sträck, doppat fötterna i havet, middag med hela familjen, och surprise surprise, mera matematik! Skrev dessutom klart min moddaessä om boken jag läst. Blev sisådär 1300 ord, hopsansaa.



Nu kan jag starta veckan med hyvä mieli, har kämpat med matematiken, så om den går mot röven så gör det inget. Imorgon tar min syster del två i pop&rock examen, så att gå o titta på när hon sjunger är kvällens planer ivarjefall! Nada mas, nu skall jag tuti. Have a nice one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar