fredag 17 maj 2013

Panda Leipoo




hahahah det här har ju blivit en fånig matblogg på sistone ...

Första gången i hela mitt liv jag bakat någon alldeles själv. (som jag kommer ihåg iallafall) Ganska coolt e de ju..  Utseendet blev ganska intressant. Orkade inte göra en egen pursutin så jag bara klätschade frostingen på. Som ni ser på den bedårande sista bilden då alltså. Klickade lite nutella på toppen dessutom. Dom här gjorde jag alltså för att surprisea brorsan när han kom hem från Kimito idag. Skönt o ha brorsan hemma. Och fast dom ser snudega ut så blev dom gooaa! 

Idag hade jag min sista  officiella skoldag i Mattliden. Nästa vanliga skoldag blir om ca 1 år och 3 månader. Gissa hur skön känsla? Nu är det bara 6 prov to go.. Hohhojaa det blir intressant att se dom här provens resultat. Men egentligen bryr jag mig inte ett bajs, det är ju sommar! 

Gick på picnic med alla fina flickor efter skolan och nu sitter jag som sagt hemma på en fredag kväll, klockan är 20.20 och jag skall börja skriva modda-analys. fuun. Ha ett kiva veckoslut peeps, åtminstone kivogare än mitt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar