tisdag 14 maj 2013

Skitigaste kvalitén på jorden





Uj fyfan såna bilder. Får alldeles ångest över kvalitén. Jävla skit homo kamera (höhö ofc skyller ja på kameran) Nää men fan det är nog så stor skillnad mellan min kamera och t.ex brorsans nya. Med den kan man ta i halvmörker med auto och de blir hur skarpa och fina bilder som helst, medan med mina i dagsljus(?!) blir som jävla pixelgröt. Usch så sur jag blev när jag laddade ner dessa bilder...

Sushin åt vi på morsdagen, och det var iallafall gott som fään, så något bra i det hela...  fmph. 

Vad har annat hänt i mitt liv då? Har varit på lenkki båda dagarna, läst på finskaprov jag har imorgon,  fått en turkos jopo för hela familjen (jag är dö-kär i den, vill bara cruisa omkring!!), har cyklat hem från skolan för första gången på ca 2 år, Skulle barnvakta på igår men det blev avbokning förstås.. Skulle barnvakta imorgon men gissa om den mamman inte OXO avbokade... Nu så tappade jag lixom 80 euro. great-mate. Sedan har jag blivit intervjuad om tobak som kommer i radio på ylevega nångång under veckoslutet HAHA, har oxo varit hos en familj med två söta barn jag skall barnvakta 2,5 veckor i juni, har städat hemma och tjänat en tjugge, och kollat lite ishockey. Ni fiser säkert rosor av excitement. Nu skall jag prentta in de sista finska orden och sedan stänga (sluta) ögonen. Börjar åttapotta imorgon. Uschamej. hejhej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar