onsdag 22 maj 2013

Ljudet av regn

8 poäng för att bli godkänd i religion2 provet jag hade idag. Tror jag skrapade ihop runt 10 poäng så jipii jag blir godkänd! Det var nog den absolut tråkigaste och ointressantaste kursen på hela året. Skönt att den är över. Åkte hem i ösregnet och har läst spanska sedan dess. Och druckit ca 5 liter te. Regn är ganska mysigt. Speciellt på sådana här dagar när man ändå inte hinner gå ut och njuta av vädret. 


 bjuder på lite throwback från förra sommarn-sista sommarlovsdagarna



Apråpå väder, så har man lovat regn till söndagen - alltså då när jag och flera andra släktingar skall springa naisten kymppi. Inte så kul.. Mulet passar bra, men inte regn! Hoppas vädergudarna tycker vi har varit snälla, och skänker oss torra gator att springa på. Nu skall jag så småningom börja dra mig till Esport och sen skall vi fira min kära pappa som fyller år idag! häppi pööfteeei dädi ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar