fredag 31 maj 2013

Glitter och en bar masu








Aaaah officiellt sommarlov äntligen! Vårfesten gick bra, och nördigt betyg fick jag också. Har ännu samma medeltal som när jag gick ut grundskolan, alltså 8.8 så jag är riktigt nöjd. På bilderna ser ni dagens outfit (hade nog blommig klänning på vårfesten men bytte genast när jag kunde). Mina fina glittershorts är från bikbok och min superfina nya bustier från Monki. Fina Ella fick också komma med på bild. Efter att skolan var slut vandrade Ella och jag till pattis var vi sedan träffa resten av gänget och där stekte vi oss i några timmar. Nu är jag hemma, och skall så småningom börja fräscha upp mig pånytt, vi ska nämligen på familjemiddag till Paviljongen ikväll. Blir megaljuvligt med qualitytime med familjen och när dessutom vädret är så perfekt. lycka lycka lyckaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar