fredag 24 maj 2013

Na na na




Oi denna känslaaa. 6 exams down, one more to go! Skrev spanskan idag, som var lättare än jag trodde faktiskt. Gick ut ur klassrummet stolt som en gurka. Nu gosar jag i min säng och klockan är inte ens halv 3 på dagen. Måste tyvärr snart dra mig till Iso omena för att gå o fråga vad felet är på min iphone när min wifi inte funkar någonstans eller någonsin. (+ att min 3g beter sig som bajs)  och Kl 19.30 idag skall jag o barnvakta. Näjs med lite fickpengar eftersom det har "försvunnit" lite ruskigt stora mängder pengar  från mig den senaste tiden på bl.a drickor från eestilandia och födispresenter. Köpte btw en så snyggis toppis i Zara igår! Kul med nytt i garderoben.  Skall försöka orka dra fram kameran o snappa lite bilder, men jag har en känsla att latheten kommer hindra mig. Ha ett fint veckoslut peeps. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar