torsdag 30 maj 2013

Torsdag 30.5





Hej på er. Idag borde vi ha haft stranddag med klassen, men åkte istället till stan med mamsan. Att strosa omkring i stan, med gassande sol och gott humör med min mamma är nog så super ljuvligt. Har varit på så gott humör hela dagen, och humöret blev ännu bättre då jag hittade massor fina nya sommartoppar hihi. Hittade tyvärr ingen klänning (som var hela orsaken varför vi åkte till stan) men inte ens det kunde förstöra mitt humör. Vi lunchade på teatteri i solen och pratade om ditt och datt. Hur kommer jag att kunna leva 9 månader utan min mamma?? Jag behöver ju henne! Man kan tala om allt med henne, och hon verkar alltid intresserad av vad man har att säga, hur ointressant det än är (förutom när hon spelar candycrush, då reagerar hon lika bra som en döv höna) men påriktit i'm not joking, vem skall jag i Spanien berätta alla onödiga stories till?? 

Kom först hem från stan vid halv sex tiden eftersom vi dessutom skaffade lite studentgåvor o sånt näjs. Tänk att vi har 14 studentfester vi borde åka till på lördag! helt sjuuuuukt. Anyways, så kvällen spenderades i kära goda gamla pattis med flickorna och där trängde vi oss på en liten filt och pratade iväg ett par timmar. Cyklade hem med Soffi och satt sedan resten av kvällen i hennes kök med hennes mami och en kanna te. Haha oi så dedär lät mummu. Nu måste jag iallafall sova, för imorgon åker jag efter brorsan till Kimito och sedan är det vårfest och sommarlov som gäller. crapcrapcraaaaaaaaaap im excited. natifnati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar