måndag 20 maj 2013

Dansa på min grav







Vaknade till grå och trist himmel. Skrev ett matematikprov som gick bättre än förväntat, och skrev en enkku hörf som gick åt anus. Humöret blev bättre när jag fick gå o lyssna på syrran och två andra flickor som sjöng. Dom sjöng alla så fint att håren på armarna ståndade typ i varje låt. Jag var sååå stolt över min syter, gooshh om man själv sku ha sån röst! Hamppe kompade henne i fler sånger och sjöng med, och jeesus han sjunger oxo som nån gud. Till middag surpriseade mamma oss med sushi, och nu har jag bara pluggat resten av kvällen. Imorgon får syster och mamma gå på Josh Grobans konsert, medan jag stannar hemma och surprise surprise, läser. Glädjesmurfarna hoppar lixom. Men snart är det ju sommar, oifykatten så det kommer att sitta fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar