torsdag 6 juni 2013

Soliga dagar som denna




Hej ni alla fina. Har spenderat dagen avec solen och bästisen. Vi har bara degat i solen och sprutat vatten på oss varannan sekund och pratat. Helt megaskön och chill dag. Dessutom lagade vi det godaste jag ätit på väldigt länge, kolla bilden ovanför, i dendär salladen fanns det jordgubbar, blåbär, vindruvor, avokado, tomater, aprikoser, sallad och halloumi.  Ooo de vattnas i munnen igen. höhö. Nu äter jag middag, var tidigare på en sjukt rolig bodystep och nu skall jag åka till Nicole för girl's night. hihi jeee!!

Spanade in en skit snygg topp på Lindex igår förrästen, toppen har inte riktigt släppt min huvve sedan dess, så jag tror jag imorgon försöker hinna gå och ta en liten titt, fick nämligen en del av min lön imorgon.. Ena delen av mig säger "Panda du måste spara" och andra säger "men tänk så snygg den blir när du e bruuuun" åååh denna beslutsångest.. anyways, Ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar