måndag 24 juni 2013

Midsommar 2013














Flickorna kom på fredagen och vi lade oss genast på bryggan. Vädret var ljuvligt och vi simma, lyssna på musik och bara pratade. När kvällen kom bytte vi om och började grilla och fixa allt inför middagen. Maten blev helt jättegod och fiilisen var super. Det var fest på alla holmar och i alla hörn nära oss, så det var jätte roligt att höra alla glada rop o sånt. Fick senare höra att vi inte varit så tysta vi heller.. Vi gick sedan i bastu och fortsatte dricka like there was no tomorrow. Vid ett tiden plockade grann pojkarna från holmen mitt emot upp oss och vi åkte dit på fest. Där var dock festen redan ganska utdöd, och hälften hade redan sammu, men vi fortsatte att dansa och ha de skoj tills morgontimmarna. När vi var hemma på egen holme igen så fortsatte yrandet och den natten var nog den mest komiska på länge. 


Lördagen innehöll mega breakfast, chillande, halvsovande, ätandes massor massor massor skit, dålig humor, fotboll och promenerande i skogen. Somnade först efter tre och söndagen gick mest ut på att hitta på hur vi skulle komma hem. Vi låg på bryggan från tre på eftermiddagen till halv fem och jag brände min rumpa? WHOOOT? tydligen är solen jättestark då fortfarande. Vi fick till slut skjuts med pappas båt och jag njöt såå! Hade ett perfekt veckoslut med mina bästa vänner och kommer alltid minnas denna super midsommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar