torsdag 20 juni 2013

Midsommar planer









RESEFEBERRRR!!! saknar denna resa så att jag spricker! Umbria-Italien

Hey folks. Fick sluta jobbet en timme tidigare idag som var så galet skönt. Barnen var så jobbiga och skrikiga att jag höll på att explodera. Nu är det iallafall 3 dagar ledigt och ikväll drar jag till lande. Imorgon kommer alla finaste flickorna dit och vi ska fira den bästa midsommarn nånsin. Skall bli så ljuvligt att få spendera ett veckoslut med dem. Har börjat packa ner kläder, drickor, necessär och allt det nödvändiga men känns ändå som om jag har glömt hälften. Vad skall man dessutom ha på sig när man vill se fin ut, men ändå inte bli myggbiten eller frysa ihjäl? Trickyyy. Verkkaren och huppare aka. darrakläder är iallafall nerpackat i väskan. Imorgon blir det megabailut. 

MUUTE! Förde min kära iphone älskling på korjaamo igår. Nu har jag en halv touch/ halv knapp nokia skit rumpa pubeshår telefon som jag blir alldeles galen på. När man klickar på screenen tar det 2sek för att någonting skall hända, och den är annors bara så ful och dum. No iphone på 3 veckor eftersom vi nästa söndag åker till rhodos (umzumzumz) så får min lilla baby först efter det. Där så är det egentligen helt okej att inte ha en iphone, när man ändå inte har wifi överallt, men att ta bilder o sånt så de kan ja ju int göra nu, eller jo ja kan, men ni skulle se kvalitén på bilderna med denhär stenålders maskinen... Har dessutom ett ganska litet viesti-paket så skicka gärna på facebook eller ring om ni har ärende :)) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar