onsdag 5 juni 2013

Rädslan när mörkret faller

Det här med att vara ensam hemma på kvällen/natten har aldrig riktigt varit en av mina starka sidor. Hade en mystisk men rolig löllö-kväll med Soffi och Nicole. Vi halv tittade på dåliga filmen red riding hood och skrattade åt absolut ingenting i några timmar. Nu är kl 00.43 och jag är ensam hemma. Inte ens hunden är här. Har kissat med dörren uppe och inte vågat svänga ryggen mot dörren en enda gång. Kollade dessutom under sängen efter galna psykopater sekunden efter att soffi gått hem (trodde redan jag kommit över det?!) uschamej har nog blivit alldeles för van med dendär min pojke bredvid mig... Let's see om jag överlever natten haha nånej så dramatist e de nog int! Skall nu ta mod till mig och släcka lampan. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar