tisdag 11 juni 2013

Nytt nytt nytt




På bilderna ser ni det jag fyndade på torget igår. Ringen med infinitymärket är inte från torget, det var ringen jag fick av min gumor i 17&18 års gåva, men tänkte ta med den på fotot iallafall hehe. Ringen ser jätte rutten ut på bilden, men det får ni tacka min usla kamera för, den är mycke finare live.  Idag har iallafall rullat fram i snigelfart. Kanske det har berott på det lustiga vädre, eller för att klockan aldrig ville gå framåt. Har iallafall idag lyckats baka en jättesnuskig chocolate brownie som jag funderar på att slänga i roskisen direkt och så har jag INTE tvättat bort mitt en vecka gammalt nagellack som slitits bort från mina naglar (som jag planerat att göra i några dagar nu). Dendär meningen var väldigt osammanhängande men jag är för trött för att ändra den. fetto much? Nu skall jag spendera tid med min pojkvän som jag snart inte kommer få träffa på flera veckor. Gråter redan inombords, snyftens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar