lördag 8 december 2012

new in babeeeh FULA BILDEEEEER

 HEJA HEJA FAKE UGGS.

Idag på dagen åkte Elis, mamma, syrran och jag till Sello på vintersko jakt. Att köpa vinterskor är det värsta vi vet för det leder alltid till tredje världskriget när jag tycker allt är fult och mamma gnäller att jag är kritisk, men så gick de faktiskt inte idag, hurraa kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Fick med mig dessa snyggingar på tredje bilden (de har karva där inne, oisan mushi mushi) och de var inte ens farligt dyra! Sedan kom vi på med mamma att jag endå inte har ett ända par såndäna "härja i snön-skor" så jag fick ennu ett par svarta fina fake uggs för inte så många euron. Dessutom bongade jag den supersköna vita dunjackan för 40€ så den fick också komma med. hihi.

Dessutom har jag nu alla julklappar köpta förutom till min syster.. hon är knepig, för hon tycker inte om samma saker som jag. Men månne jag inte hittar på något fenomenalt till henne också. hähhähhää. 

Vad har annat hänt under detta vackra veckoslut? Igår kväll åt jag på Memphis (MATDÖDEN!<3) med Turre och syskonen. Riktigt skojjit sällskap och revegod mat. Senare åkte jag till Elis var vi lekte med hans brorson och vi somnade tidigt. Inte så mycket annat jännä att berätta, eller jo! jag skall till min granikusin ikväll och titta på film, jippijee! Int så mycke annat... ha de kulens!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar