torsdag 20 december 2012

a lot of questions

What is your earliest internet memory?Säkert neopets.. haha

What would you name your future son/daughter?
Jag har massor med favorit pojknamn, om jag får tre pojkar skall de heta, Kevin, Nicolas och Victor. Men flicknamn är svårare... Jag tycker om Stefanie.
 

Describe a dream that you've had more than once
O fyfan, massor massor MASSOR med mardrömmar om Mårran...

When you were a kid, what did u want to be when you grew up?
Delfin skötare!



Have you ever written a song? If so, what are some of the lyrics?
Ojnej så hemsk fråga.. ahah har tappert försökt skriva flera sånger, de har blivit lika hemska varje gång. Men på nian skrev vi med Nicole och Ella en sång om vår Bucketlist, den var ganska förfärlig nu när jag tänker på det...

Do u wanna have any tattoos? what would they be?
Jag tror nog inte jag vill ha tatueringar, för jag är ganska säker att jag skulle ångra det någon dag.

At what point would u be satisfied with what u have done with your life?
ai häh?

 

Describe your dreamhouse
 Egnahems hus med stor gård. Master bedroom med walk in closet. Stora fönster och mörkbrunt golv och vita fräscha möbler. Massor foton överallt och en fireplace!

If you could see from anyone else's perspective for one day who would it be?
Ellen Degeneres eller någon megakändis som Justin Bieber!

What is your favourite color?
Nästan alla utom ripulibrunt o sånt


Name 2 ways that you've changed in the past 2 years
Har lärt mig uppskatta mindre saker, och jag har ändrat klädstil.

What is the #1 thing on your bucketlist?
SKYDIVING

What factor has shaped who you are the most? 
Min bror

 

What future technology are u most excited for?
Flygande bilar!

What's the first thing you notice about someone's appearence?
Klädstilen

When was the best year of your life and why?
Svårt att välja...

 

What do you think other people say about you behind your back?
Inge hemskt hoppas jag

Name one thing that you'd like to be good at
Spela gitarr!

What is the last thing that made you laugh and cry?
När Emmi och jag skulle berätta en vits för mamma igår

monsterkidds:

😍❤✨

What's it like to have your name?
Ai Amanda eller vadå? nu e de ju ett helt kiva namn

How will you remember year 2012?
Massor nya vänner och äventyr





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar