söndag 30 december 2012

MY 2012



 My 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jo
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har lite haft en sån regel att aldrig göra nyårslöften eftersom jag antingen glömmer bort vad jag lovat följande dag, eller så håller jag dem inte. 
3. Fick någon du känner barn?
Nää inte va ja kommer ihåg
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur inte
5. Vilka länder besökte du?
Usa
6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Mera resande!
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
10.7   18.4    1.7
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Lärt känna kompisar från alla världens hörn och kanter
9. Vilket var ditt största misstag?
Har inte gjort några stora misstag detta år!
9. Vilket var ditt bästa inköp?oi, svår fråga! Säkert mina leopard byxor!
12. Vad spenderade du mest pengar på?KLÄDERR
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Elis och min ett års dag, midsommarn med finaste flickorna
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Flunssig och feber men inget annat tror jag
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Norlie & KKV, Robin, Swedish House Mafia
15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Sämre en tid under hösten, men annors better than ever
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mer tid för vänner
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att stressa
18. Hur var din julafton?
Juvlig!
19. Blev du kär?
Jag ÄR superduper kär!
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
SOLSIDAN
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Tusen strålande solar
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Att jag inte tycker om jobbig R'n'B.
24. Önskade du dig något som du fick?
Joo
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Typ present kort till H&M but whatevahh jag fick massor annat kul!
26. Vilken var årets bästa film?
THE VOW!
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick massor gratulationer och var och äta på Cantina West med familjen och Elis
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Spops, Oscar och Aadesh
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ibland har jag sidenskjorta och klackar, ibland pipo och huppare, ibland tajta shorts och en neon-topp, yaiks jag kan se ganska olika ut.. Men det bästa är färgranna toppar och shorts med massor flätade armband mot en solbränd kropp!
30. Vad fick dig att må bra?God mat, tränande, stora lugnande kramar
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing <3
32. Vem saknade du?
Elis och alla vännerna
33.  Vilken var din bästa månad?
Juli
34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Inte egentligen
35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Massor resande. Kommer spendera halva året i ett nytt främmande land med en främmande familj + språk. SPANIEN HERE I COME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar