söndag 23 december 2012

Family is the key to christmas

 
 Om 6 timmar är det julafton. Oiski poiski. Vart har tiden försvunnit? Igår bakade vi syskon pepprisar, jag hade ganska livlig fantasi så jag gjorde mårror, bajskorvar och andra roliga saker hehe.. Sedan pyntade vi granen också! 
 
Igår hade ochså min finis födelsedag, så jag lagade middag för honom, det blev ifyllda paprikor me caprese sallad. Mumsfilibabba och det tyckte han också som tur! (Annors sku de ha blivit lite flopp tror jag) Han fick en gosig tröja och en nominationbit av mig och resten av kvällen hjälpte vi bara mamma med julpynt och myste. Idag har varit en effektiv dag med städning, paket inslagning, besök hos kusinerna och nu skall jag bara ta det lugnt. Är så otroligt skönt med lov! riktigt fett najs! 

Ha en fin jul! Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar