söndag 30 december 2012

Bajs och ingefära










 Har lite bildbrist så ni får nöja er med lite fjant bilder från julen!

Hade världens mummu morgon idag, vaknade redan lite före 10 men stannade i sängen i ca 2h för lite 90210 tittande.. hehe so addicting, har bara 2 episodes kvar av första säsongen, thank god fick jag också season 2&3 så jag hålls underhålld nu när det ännu är över en vecka kvar av freedom. Steg upp ca 12 tiden och lagade sån foodgasm breakfast till mig själv att jag nästan went bananas. Läste på Snabba cash och satt och njöt av tystnaden i huset en lång stund före jag sedan bestämde mig för att dra mig till Esport i detta rusk väder. Hui hui regnet bara piskade i fejset!

Nu sitter jag hemma och småskrattar åt mina krapulantiska föräldrar som inte kan bestämma sig om vi skall äta Chinese-food, mäkkimat, laga mat hemma eller Grilli toro. Väldigt svårt beslut för mina föräldrar helt tydligt... Skall iallafall senare ikväll åka till Elis övernatten, och oissan, imorgon är det ju nyårsafton! Oboyoboy! Sooo exciting fast vi inte har NÅGONSTANS och fara, jävlit skit murr röv socka!!! På tolv-slaget skall jag iallafall få en new years kiss och där med pasta! höhö, nu skall jag sluta snacka strunt! puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar