söndag 9 december 2012

19 månader

1 år och 7 månader idag, älskar dej!


Veckoslutet har rullat på riktigt fint. Idag fick jag otrolig "hatar Finland-angst" men Elis piggade upp mig med ett nytt skydd för iphonen, med pussar och dåliga skämt. Vi slängde på oss ytterkläder och sprang ut i snön som sju åringar och härjade omkring. Lika roligt varje gång hehe. Det roliga måste alltid ta ett slut och resultatet av härjandet var en gigantisk stor grön rutten fläck på mina VITA snoukkabyxor mitt på knät... Vi hällde säkert en halv burk Vannish pulver på med mamma och sedan bad jag till vanish guden att fläcken kommer försvinna. haha desperat flicka over here.

En till sak jag angstar över.. Solsidan är SLUT! Sista jakson var nog alldeles galet rolig, när Ove fixar "överrasknings-mingel" åt Alex och Anna.. hohhojaa kommer att sakna den serien!
Men nu skall jag börja tuti, ha de så fint mina kokkofjollor o dröm fina drömmar!

3 kommentarer: