måndag 12 augusti 2013

mjööömjööööö


Stal bilderna av Nea, hehe tacktack!

Igår blev det en liten klassträff hos söta Siri, lite som en goodbye lunch före hon åker till Bryssel. Hon hade laga världens ljuuvligaste sommarsallad med massor mumsiga tillbehör. Till efterrätt åt vi frukt, bär och glass i solen. Det var så kivoga timmar fullt med babbel och kan inte förstå att vi snart splittras för ett år. Från stan åkte jag sedan genast till Anna var det sedan festades Ellas och Annas goodbye party (jep vi är verkligen många påväg bort från finland i höst). De åker ren på torsdag och fredag och jag vill inte att de åker!! Kvällen var overall megarolig och jag njöt av alla fina kaverin jag har. 

Imorgon börjar skolan och det är back to reality för de flesta. Var en sväng via skolan idag för att förbereda dagen imorgon för de nya ettorna, och usch så tyst och dystert det var... Kommer anyways bli roligt att få vara tutor med alla de andra roliga tutorerna och är jätte excited över allt kul vi kommer göra. Hoppas sommarn har varit fin för er, jag har iallafall försökt njuta lite extra denna sommar, av allt och alla. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar