tisdag 27 augusti 2013

E





Har några perfekta 24 timmar bakom mig. Åkte in till stan för att äta middag med E. Vi strosade i butiker tills jag kom på en fjantig idé. Om ni sett the vow har ni säkert sätt hur de på sin första dejt går och äter såndäna choko konfekter och de tycker det är så roligt när de blir överraskade av smaken. The vow är min och Elis favvofilm tillsammans så vi tyckte att det skulle vara roligt att göra detsamma. Vi gick till stockas mums avdelning och valde 4 konfekter utan att kolla vad de innehöll och snaskade sedan dem vare sig de var goda eller inte. Hihi jag var sådär löjligt ny-kär där vi satt på en bänk i kvällssolen. Det var alltså vår lilla förrätt och sedan promenerade vi hand i hand till Memphis där vi proppade i oss de bästa hamburgarna i stan på 15minuter. 

Åkte hem till lilla Esbo mätta och belåtna och dunsade sedan i Elis säng för att kolla några jakson grey's anatomy (vi har kommit till 9 säsongen nu och sett alla episodes tillsammans!!) vid 11 tiden bestämde vi oss för att ta ett dopp i tapiolan ulkoallas så dit åkte vi och hoppade i det kalla vattnet. Sprang nakna upp i buskarna för att klä på oss och hoppades att ingen sett oss. Kalla men glada åkte vi hem till Elis igen där vi sedan lagade nachos med ost och kröp sedan ner för att sova. Världens roligaste och spontanaste kväll på länge. (Och världens fetaste för den delen) men ooo så jag älskar honom min pojke. Bättre hittar man inte, Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar