torsdag 15 augusti 2013

Då var det sagt och gjort



Jaha... Då har man väl sagt hejdå till två av sina bästa vänner. Ena åker till uruguay (sitter nu på flyget) och andra åker tiiidigt imorgon bitti till Quebec i Kanada. Minns det som igår när vi pratade om hur roligt det blir att åka, och att det ännu är så långt dit. Minns hur vi inte orkade prata om utbytet längre för det hade övertagit alla våra samtalsämnen "Det e ju så långt dit ännu, jag vill nu bara tänka på livet NU" typ sådär sa vi till varandra. Känns som om en liten del av mitt hjärta har flygit iväg idag. Och det gjorde inte saken bättre när jag fick 120st framkallade bilder i posten idag, där jag hittar massor bilder av så ljuvliga minnen. Shit pomfritt things are getting seriouuus. Imorgon 7.30 hoppar jag på en buss till kyrkslätt och skall vara där hela dagen och barnvakta mina små söta kusiner. På kvällen blir det sista men verkligen inte den minsta goodbye festen för iår. Vi skall festa reven av oss hos Collianders imorgon. Då blir det galet! Kan ge er en liten vink, mojitooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar