lördag 17 augusti 2013

Goodbye sötnos














Elis och jag supriseade Soffi med en liten "flagga" vi hade gjort till hennes fest. The making of the flag var helt jätteroligt men fyfan man trodde man skulle svimma av all gas? lukt? som kom ut ur sprayflaskorna. Soffi blev jätteglad för den så det var super! Kvällen var helt jätterolig och nu börjar det nog iske det här att jag inte kommer få krama dessa ljuvliga människor på 10 månader.. Hade gråten i halsen flera gånger under kvällens lopp men sedan kom något litet fyllo och gjorde mig glad igen. haha dessa finska fester kommer jag nog också att sakna... Tänk, detta var säkert sista gången i finland. Yaiks. Och tänk att min andra halva/granne åker till Batongernas och mustaschernas land om 6 dagar.. Vad skall jag göra utan henne? 

1 kommentar:

  1. oii tack så mycke <3 blev så glaad!o du klarar de fint! de ju int länge tills vi sen ses igen ;) puss

    SvaraRadera