söndag 25 augusti 2013

En perfekt sommardag



Åkte in till ett soligt och varmt Helsingfors för att träffa Ellen jag inte träffat på flera veckor. Gick och köpte en junglejuice smoothie var (Jag tror jag är addicted) och låg på gräset i espen och njöt av solen.



Gick och köpte dyra blåbär på torget för att sedan sätta oss ner på domkyrkans trappor. Försökte lista ut turisternas nationaliteter, pratade om bl.a framtidens uppfinningar (haha whoot?) och sög in dagens starka solstrålar. 


När vi båda åkt skilda vägar åkte Elis och jag ner till Gäddviks paviljong. Låg där på hans mage och funderade på vad jag skulle göra om jag inte hade dessa två människor jag spenderat min perfekta dag med. Lycklig och fnittrig kom jag hem till mina föräldrar som varit på lande hela veckoslutet. Nu blir det familjemiddag och sedan duns i säng. lovelovelove




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar