tisdag 26 mars 2013

Sovmorgonen jag tog





Gomorron! Klockan är 10.15 och jag är ännu hemma. Tog en extra lång sovmorgon och börjar först elva. Idag har jag finska prov som jag faktiskt inte alls är nervös över. Nog för att det bara är ordprov idag och grammatik prov nästa vecka. Fick igår veta att jag fick 10 i mitt finska föredrag. 10, JAG?! Har aldrig fått en 10 i finska. Nu gäller det att kick some ass!
Resten av dagen skall jag bara läsa läsa läsa. Har spanska imorgon och historia på torsdag.. uschamej. På torsdag åker vi upp till Villan på Norrmark och spenderar hela påsken där. Skall bli helt skönt nog, fast jag kommer och vara fastklistrad i skolböckerna hela tiden. Är det bara jag eller har ni också sån vår fiilis på g? Jag är så glad att termometern visar över noll! Får se om jag t.o.m går på årets första lenkki idag, hihi!!  puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar