fredag 8 mars 2013

God made the man, then he had a better idea

Glad kvinnodag!

Har haft en alldeles perfekt dag. Trots en natt med äckliga mardrömmar så vaknade jag jätte glad och pigg. Fick skjuts till skolan och skoldagen gick jätte snabbt. Fick en tekstari av elis under bjollatimmen om jag sett något speciellt i mitt skåp på mårgånen (skolskåpet alltså). Hade inte märkt något speciellt så jag smög ut ur klassrummet och gick o kollade. Där hittade jag ett presentkort till Hanko Sushi och två söta post-it lappar. Världens bästa "kvinnodag" gåva, min pojkvän är bäst! Han hade sneaky bastard gått o gömt kortet i mitt skåp tidigare idag..  Jag blev så lycklig, och ni som känner mej vet att sushi är det bästa jag vet!! 
Åkte på matrasten till Omppupomppu med Soffi för att gå till bibban och leta efter böcker om digerdöden vi skall ha projekt om. Skit i bibban, istället gick vi i olika butiker och jag kom hem med ett par röda/pinka farkkun och ett fint halsband! Hassade 40€ vilket inte var så bra, men de var så fina så de måste bara få komma hem med mig. Var snabi och tränade och vad fan var dendär myskoga snöstormen?? Den kom och gick på ca 1h. Så lustigt. Åkte till IKEA med mamma och fyndade some grejt ståff och nu är jag duschad, och myser i verkkaren och huppare. Anna, Soffi och Ellen kommer hit ikväll, det blir filmmys!! hihihihi så kiva dag!!! puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar