lördag 16 mars 2013

Mitt hjärta lättar, allt är så fint




 Hej finaste. Har haft en ganska fin vecka trots lite motgångar. Onsdag fick jag vara lite med Soffisen, fast vi gjorde på projekt o sånt hann vi ändå tala ut och bara chilla. Torsdag så träffade jag Hanne som jag inte träffat på evigheter. Igår skippade jag träningen och åkte istället spontant till stan för att träffa fina Karolina ni ser på tredje bilden och söta sissi kusinen. Tyvärr ble bilden på henne suddig o usel så den fick inte komma på bloggen, bli int arg sissi love u pusipusi :)). De blev megapika fik på the one and only Robert's,  ååh deras bröd med getost är ju så gott, men fyfan 6,20€ för ett bröd är ju fan icke friskt. 

Blev lite småbrådis när jag kom hem men klumpade in hos Soffi vid halv sju tiden. Där grundade vi med alla flickor och oioi så det var roligt, perfekt start på kvällen! Resten av kvällen är ett minne för livet, fast jag inte minns så mycket.. Vaknade 6 på morgonen idag och undrade hur fan jag kommit till min säng. Fick några goda skratt när jag sedan åkte till stan vid 1 tiden med flickorna när jag hörde alla möjliga storyn om vad som hände igår. Vi gick till Tang dynasti och jag lovar att jag proppat i mig ca 30st sushi bitar. Mår nu som man förtjänar efter 4h ätande men en sak måste jag nog säga. Finare flickor än mina kaverin är nog svårt o hitta, har inte skrattat så mycket på vet inte hur länge. Tårarna strittade så mycke skrattade vi. Så lätta att prata med och alla bara skriker i mun på varandra. 
Ikväll blir det mys med bror och pojkvän, och är faktiskt just nu alldeles ensam hemma. Inte ens hunden är här, och jag NJUTER. Så tyst och underbart. Borde satsa mera på tid för mig själv, det har alla nytta av ibland. Jenny Jungell om du läser dehär, jag lyssnar på dina spotifylistor varje dag, så braa! hehe :) Inget mer, skall nu börja mastercheffa Pasta Carbonara åt brorsan. puss puss

2 kommentarer: