måndag 4 mars 2013

bajs i majs


jag bjuder på två skönhetsporträtt på kära mig från höstlovet 2011

Hej. Lyssnar på en alldeles vidrigt sliskigt dålig sång av Taylor swift som hette något i stil med you are trouble eller my songs are trouble eller något lika hemskt. Varför jag lyssnar på henne  är en finemang fråga men jag kan försvara mig med att säga att sången var på min youtube front page. Varför den var där är en till excellent fråga för förlåt men vem orkar lyssna på detdär gnället. Skulle inte ens funka för min döva mormor. (nog för att min mormor har båda öronen i skick och hörseln likaså men jag använde henne som objekt så ni skulle förstå, hej momiii!! :)) 

Idag har jag varit lessen och nedstämd och allt gick fel i början av dagen. Nageln bröts och jag spillde raejuusto över hela köket (aka. maletkött gjort på mumintroll, heheheheheh ja mena alltså raejuuston  om nån int förstod) Dessutom var mitt hår elektriskt och min deodorant tog slut i mitten. Skoldagen gick fram i snigelfart men efterskolan åkte jag till stan och träffa Matilda jag inte träffat på flera månader. Det räddade min dag. Dessutom fick jag kaffepåfyllning för bara 1,40 € på robert's! Det var ganska makee. Kom hem med ett par svarta farkkun från Bikbok och en perus vit långärmad från Gina TRIKKOT, som jag hörde en lissu säga bakom mig i kön. Heeliga birgitta god bless her and her pronouncing.

Gick på BodyAttack med Ellis och söffnöff och nu har jag snaskat i mig mums mat. Inget annat speciellt, ha de fint!

UPDATE: min konstlärare ger uppmuntrande kommentarer idag igen.. Idag började vi med bläck. Min Tyra Banks bild ser ut som en dalmatinkossa och det känns absolut hopplöst. Konstläraren går omkring och ger uppmuntrande kommentarer och när hon kommer till min voffvoff-amuuu-målning blir hon tyst en stund och säger sedan. "Väldigt spännande bild, fortsätt kämpa bara, så kanske det blir någonting." heja heja dit for min konstkarriär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar