söndag 20 januari 2013

häblä häblä mummu soppa

 
 En gammal goding pga bildbrist

Har suttit i över en timme och knepat och knåpat en työhakemus och CV med mamma och pappa. Inte den trevligaste timmen i mitt liv när alla har olika åsikter och värderingar... Anyways så blev den färdig och jag har skickat ut lite ansökningar. Har nog redan sökt på olika platser efter det efterlängtade sommarjobbet men fått ganska negativa svar.. Man måste hålla modet och orken uppe! Jag får inte ge upp, ett bra exempel var förra året, när jag gick igenom hela stans alla jävla caféer och fick nada som svar.

Veckoslutet var jag på Norrmark med 40 andra kvinnor, det var jätte roligt och EXTREMLY god mat, ohmygod och jag som har klännings-sovitus imorgon.. Salee går int klänningen på mej, det skulle vara just morjens!

Imorgon börjar en ny vecka och jag hatar måndagar. Veckan kommer att innehålla projekt, prov, förhör mm. Väntan på veckoslutet börjar redan nu! ha det fiint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar