lördag 5 januari 2013

babysitting








Lördag kväll och jag sitter hemma med hela min familj runt mig. Vi har ätit en lång  middag och jag är så mätt så jag håller på att gå sönder. Har idag tjänat en lapp på att barnvakta dessa två sötnosar i några timmar. Det har kommit någon ny hit som är lite som little pet shops, men att de är små söta monster som kallas Moshimonster. Jag blev helt mega into och kan gissa hur galen jag skulle ha varit i dem några år tillbaka. De fanns lixom hundratals att samla på och det finns datorspel, spelkort, t.o.m skivor med deras låtar! Helt galet. men ganska jännä. hehe.

Har också idag skrivit klart min första vetenskapliga uppsats! Halleluujaa jag är så glad att jag fick tummen ur reven o började i tid. Skulle inte ha varit så kul att sedan typ en vecka före provveckan börja med den. Jag skrev om kleopatra och fick jätte himo o titta på asterix o obelix för en av deras leffor handlar just om kleopatra o den e megaroli!! uj sån skrivar-ripuli ja har nu...

Imorgon blir det homemade sushi här hemma, (får se hur det blir....) vi har aldrig gjort det förut, men eftersom vi alla utom brorsan älskar sushi så tror jag att det inte kommer att bli ett allt för stort problem. JEJEJEJJE de blir mums! Vad har jag annat touhu me då? var igår till kl 2 på nattantattan hos Soffi med Anna och jag drack 6 koppar te på typ 2 timmar. oissan goissan mummu i moissan. Vi skrattade åt gamla sånger, tala om allt mellan himmel och mull (:D) och stalkade nologa bilder på instagram. Megarolig kvällis. Annors har jag bara varit osocial och gjort ingenting. Intressesmurfarna flyger till månen nu ska ja sluta pälättä. hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar