onsdag 31 oktober 2012

Sista dagen i den tionde


Imorgon är det november.. Heliga banan-mos så tiden går fort framåt! Mitt liv rullar på som alla andras och det enda jag gör är skolarbeten, tränar, sover, äter, kompisar/pojkvän. Kompisar och pojkvän har jag inte knappt ens tid med mera! Jag gissade aldrig att skolan skulle ta så mycket av fritiden som den gör! Men detta är endå min jobbigaste period, så det blir säkert lättare!

Usch så min blogg är tråkig bajsig nuförtiden, det enda jag skriver om är min vardag och vad jag gör... Jag tror jag inte kommer updatera så ofta om jag inte har något viktit eller roligt att skriva om, för dessutom är kameran sönder, så ni får bara vackra photobooth bilder eller gamla bilder så de e nu int så hejsan hopsan.

Btw, en sak jag undrar över... Jag followar massor tumblrs och ser massor "YEY DE E HÖST, nu kan vi mysa under filtar och dricka te och läsa böcker" kind of bilder, och jag blir så jäävla förbannad, (haha vitsi dedär lät gubbit) när jag inte har gjort något sådant! När har man tid?  helt rumpa. Höst är nog inte min juttu kanske. Sommar pleeease:) NEJ, jag skall inte börja angsta över sommarn...

...ännu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar