tisdag 23 oktober 2012

24.10.12

  

Sitter och tråttar i mig morgonmål. Spännande dag idag. Jag och några andra ettor och abin skall uppträda idag i Iso Omena för unicef. Vi skall sjunga bl.a Somebody that i used to know, himlen runt hörnet, give me love och annat! Det blir så kiva och hoppas det går bra för vi har verkligen kämpat med att få stämmorna rätt! O hoppas vi får lite pengar oxo insamlat, annars är det lite pinsamt... hehe.

Igår träffade jag Ellen, som jag inte sett på länge! Hon går i Norsen så henne ser man inte lika ofta som alla andra fjantar. Vi åt nudlar och skrattade åt Hangover 2:an. På kvällen var mamma och jag på tumanhand hemma och det var jätte kiva, vi fixade lite på Explorius papprena (SOM SKALL VARA INNE NÄSTA ONSDAG, KÄÄK) och sånt. Puss puss nu måste jag rusa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar