fredag 26 oktober 2012

kakkafredag


Har absolut hela dagen varit trött och hängig. Drog mig till skolan traskande i nysnön som föll ner under natten. Har blivit alldeles galen på alla snö status på facebook, whatsup me dom btw?! Skoldagen gick fram i snigelfart och när skolan äntligen var slut tog jag tempen och märkte, stegring. How great. Måste missa min kusins 18 års fest som jag inte skulle ha villa missa. Skulle ha fått träffa kusinerna och äta gott och ha det roligt, MÖH. Nu ligger jag ensam hemma med voffsingen och tittar på dålig tv. VARFÖR bli sjuk på en fredag? Anyways, så e de bara stegring och jag mår helt okej, är bara otroligt trött och huvudet dunkar. Hoppas man mår bättre imorgon, för då skall jag träffa Nicole, Soffi och Sissi och det vill jag inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar