måndag 4 februari 2013

that banana pancake


 Tumblr_mhh2eexws11qezzfso1_500_large
Måndag och klockan är kvart före ett. Om en timme skall jag vara i skolan och sjunga sångprov med ella, vi sjunger Kärleksvisan av Sara Dawn Finer och spelar gitarr och piano till. Hoppas det går fiint!
Sitter just nu otroligt nöjd över mig själv, har lagat fancy breakfast med banana pancakes och massor bäär. MUMSFILIBABAAA. 

En till bra sak är att min kamera kommer hem troligtvis på onsdag och sen kan denna blogg bli lite intressantare igen! glädjesmurfarna hoppar! En till sak, NÄSTA VECKA ÄR DET GAMMELDANS. HOLEI FREAKIN MOLEI. Är så excited att det är nästan löjligt! Blir så kul att leka prinsessa för en hel dag, och en hel natt, hihihi! Det jag däremot inte ser fram emot är dagen efter när jag skall åka flygplan + 4h bussresa upp för små bergsstigar... Cervinia var förberedda, en krapulantisk flicka påväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar