torsdag 7 februari 2013

my baby is back

Go'kväll folks. Min kamera är äntligen tillbaka och dessa är foton jag snabbt snappade ikväll. Böckerna fick jag idag av mamma, har sett första delen på nettin, och blev så excited när jag fick veta att de finns böcker!! Böckerna handlar alltså om spridningen av Aids i Sverige mellan de homosexuella. Ni måste verkligen se filmerna/delarna, ca 60minuter långa. Såå bra!! Kan knappt vänta tills jag hinner öppna första boken och börja läsa i lugn och ro. Var dessutom idag hos frissan och piffade upp mitt hår med lite ränder, alltid lika kul och fräsch känsla efteråt. Imorgon är det freedag och det betyder p-p-paartyyyyy! Temat är Schteek och jag är riktigt excited! hihi oiski poiski.

Ikväll har jag annors haft Girl's night här hemma med mamma och Emmi. Vi åt god middag och tittade på musikalen Hair på dvd. Ganska rolig nog, fast jag tvekade i början. Nu skall jag ladda lite musik åt min otekniska obegåvade kusin som är påväg till Kap Verde nästa vecka, (inte alls jealous nejdå) och sedan drömma iväg. Ha ett jätte fint veckoslut bajshoppor.

2 kommentarer:

  1. dom där tre delarna av filmen e också helt sjukt bra!! kolla dom här några dagar sedan å daamn

    SvaraRadera