söndag 24 februari 2013

One of the best days of my L I F E















En av de roligaste dagarna i mitt liv hittills. Gammeldansen. Började med frissa och smink i vårt kök. Min kusins kusin är maskör, och fixade allt inom en och en halv timme. Var så otroligt nervös och måste gå o kissa var tredje minut som dessutom inte var det enklaste pga den gigantiska klänningen och den jobbiga underkjolen. Goda skratt fick man där iallafall. Första dansen för gymnasiet var jätte rolig och man kunde inte sluta smaila pga av alla söta vänner som grimaserade och fotade. Mellan danserna yrade vid mest omkring och tog foton, väntade på pizza som aldrig kom, och smögdrack cider i omklädningsrummet. Mia kom till Finland för veckoslutet och det var nog en av dagens höjdpunkter. Var så ljuvligt att bara få prata om allt mellan himmel och jord. Efter att vi dansat sista dans-gången för föräldrarna åkte vi och grundade till Kaisku i Westend med ca 10st vänner. Efter det med tila taxi och drickande till Wanha Satama på skatudden. 

Efter 3 rätters middag med skratt och prat flyttades alla bord och alla börja dansa. Vi dansa elevdansen pånytt och det var jätte roligt när alla hade fått lite mer promille i sig. Kom hem ganska snäll tid men hann ändå bara sova 1h före jag skulle vakna och åka till flygfältet för att åka till Alperna. Hade en perfekt vecka med familjen och mycket mat och snowboarding. Kom hem mätt och nöjd.  Har hunnit spendera quality time med Elis och babblat med Soffi sedan vi kom hem. Imorgon börjar skolan igen och mitt hjärta gråter... Jag Vill Inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar