söndag 11 november 2012

Weekend

 AWWWW


Har haft ett lugnt och skönt veckoslut. På fredag åkte jag efter skolan till Hagalund med Danne och Ella och fixade mitt nya bankkort. Kände mig jätte vuxen o cool när jag gick till banken. haha. Sen så kom Ella till oss och vi bara pratade i någon timme. På kvällen firade Elis och jag vår 1,5 års dag med Raclette. MUMS MUMS så det blev gott, vi åt i typ två timmar. haha. På natten brummade vi till kaskisaari och dreglade över alla fina hus som finns där och sedan stod vi på bron och tittade på stjärnorna och bara pratade. Hihi tosi romantic iknow.

Sov en 11 timmars sömn och åkte på eftermiddagen till Ellen var jag var resten av kvällen. Vi drack glögg och lyssnade på julmusik, ojoj så man fick julfiilis! Jag vill gå o köpa julgran redan nu! Vi tittade på Charlie and the Chocolate factory (oi va man fick lust på choko!) och the ugly truth (GERALD BUTLER UH AH) och sedan sniglade jag mig hem, meikitön och ful. Förstås skall man träffa alla möjliga olika teinin och bekanta i bussen på vägen hem så det var ju riktigt trevligt när man såg ut som en rutten gås.

Idag vaknade vi och sjöng upp pappa med "glad pappa-dag idag, glad pappa-dag idag, glad pappa-daaag kära papseeeeeen, glad pappa-dag idaaaag!"

Han fick öppna sina paket och sedan lagade vi mega brunch och åt hela familjen. Papsen drog
med mig på promppis och mycket bekanta träffade man där också!
Nu har jag bara gjort skolarbeten och ikväll skall jag ännu skypea med Oscar och nicole... oigud hoppas de int blir alltför nolo eftersom jag inte träffat honom sedan juli..

Oioi så underlig text det här blev! Men det får ni nöja er med, för jag orkar inte skriva något annat, och jag har inte heller någo roliga bilder att visa. hohhojaa maybe blogging int rikit e min jude after all. hehe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar