söndag 25 november 2012

-----










Hej korvisar. Stockholm var mega kiva, nog för att de ren va en tid sen.. höhö det här bloggandet har inte riktigt blivit till något. Provveckan har gått ganska fint utan för mycket stress. Mitt veckoslut var megakiva, på fredagen var jag o äta middag med Soffi och Hanne på Morrisons a.k.a stans godaste hamburgare. Helt otroligt gott men fyfan så man mådde skit efteråt. Vi typ rullade vidare med Hanne till Uge som hade fest och soffi gick hem o tuti. Där va helt rolig meno, jag underhölls av två niga bro's haha.

Åkte på lördag med Elis till Hagalund, det var samma dag Stockmans julfönster hade öppnat och det var fullt med barn, vuxna och gamla som åt plättar, grillad korv eller muikkun eller något annat i den stilen. Mega julfiilis var det iallafall! Lördag kväll blev det välgörenhets konsert vår släkt hade ordnat på Savoy teatern och åkte sedan därifrån rakt till The Berglund residence var det pampades Las Vegas party! Full rulle på, jag o några andra flickor var bartenders och sålde shottin och sånt kul och jag kom hem nångång efter tre på natten.

Idag har jag bara läst på prov, only two more to go!! Kämpa kämpa gott humör, heja heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar