onsdag 28 november 2012

Att leva utanför kalla Norden.

summer-days-of-fun:

☼ Follow for more similar posts on your dash ☼summer-days-of-fun:

☼ Follow for more similar posts on your dash ☼summer-days-of-fun:

☼ Follow for more similar posts on your dash ☼summer-days-of-fun:

☼ Follow for more summer on your dash ☼
summer-days-of-fun:

☼ Follow for more similar posts on your dash ☼

Har fått ut fyra prov. 7, 7halv, 9, 9-. Alldeles bra, eller egentligen riktigt bra, men är ändå missnöjd över mig själv. kanske pga finskan som inte gick så bra, och det vill jag verkligen få bra i.
Vaknade med att det kändes som en kniv i halsen när jag svalde, och när jag öppnade munnen kom inga ord ut. Glömde plomssan hemma och måste pumma pengar av en gammal tant. (väldigt söt tant var hon som lånade mig 2€) Busskusken åkte nästan förbi min hållplats fast jag tryckt på knappen. En arg lärare skriker for no good reason. Huvudvärken stiger och får skjuts hem. Har dränkt mig i mina täcken sedan dess och bara drömt bort.
Jag vill inte vara 16, bo i Finland var första snöflingorna sakta faller ner, inte ha pengar att resa bort, inte kunna uppnå det jag vill. ja e så trött på aallttttt




(about 10 minuter senare) UPDATE : saker att vara glad över:
-Ett fint meddelande från en bästa vän
-ett oväntat bra vitsord i kemi
-Julen är snart påväg
-Får snart ge fina presenter till dem jag älskar
-Om två dagar är det veckoslut
 -Min pojkvän säger snälla saker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar