måndag 22 juli 2013

Cousin timeee


Idag har det varit en otroligt dålig dag, men kvällen gjorde alla dåliga saker att försvinna i ett nafs. Fick idag bl.a veta att reklamationen för min söndriga Iphone INTE gick igenom, så det betyder att jag gått och använt en stenålders nokia i 6 veckor alldeles i onödan, plus att jag inte får min iphone fixad utan att betala 300€. Blev så satans arg, stackars Elis som måste kestä mig hela dagen, han försökte bara trösta mig hela tiden och göra mig på gott humör men inget hjälpte. Klockan fem träffades vi syskon med alla kusiner från pappas sida för att fira brorsans försenade födis. Vi gick och bowlade och sedan till Hard Rock Café och äta. Har aldrig varit där förut och blev faktiskt positivt överraskad. Diggade stället och fiilisen och maten var mumsmums. Mitt i allt kom en servitris med sprakasticka i brorsans dessert och hela restaurangen började sjunga för honom. Blev så glad för Jacces skull, nästan gladare än han höhö. Anyways så var kvällen jättelyckad och vi åkte efter middagen genast ut till landet. Här är jag nu och stannar här tills torsdagen. Då blir det lunch-date med gamla aupairen Lotta och sedan Benjijump, jipiiiii!! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar