fredag 26 juli 2013

BENJII JUMP 110meter








Hoppade Benji igår. Adrenalinet går inte att beskriva. Trodde verkligen jag skulle skita på mig. När de räknade 3,2,1 lähtö skrek jag bara eieieieiei sen måste de räkna från början.. haha. Chillade resten av eftermiddagen och tidig kväll i stan med besties och storesyster och senare på kvällen cyklade jag till Ella, men hon var trött så hon ville och sova ren halv 11. Gjorde ingenting eftersom pojkvännen var hos Ellas granne, så dit pyste jag där jag sedan satt någon timme med hans vänner. Vi rökte vattenpipa, skrattade åt Honeybooboo och bara pratade. Nöjd flicka hoppade i min kära säng vid halv ett och idag vaknade jag så relaxed över att jag inte hade bråttom någonstans. Gosade i sängen en halvtimme och drog sedan på lenkki. (28°c i skuggan, UGH). Slutade lenkkin vid mellsten där jag svalkade mig i det FUCKING JÄVLA 10 GRADIGA kalla vattnet, men skönt ändå. Nu ösregnar det ute, åskdundrena kommer med en minuts mellanrum och vi planerar sushi med tjejjerna som dagens planer. åååh så jag älskar dessa lediga dagar! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar